Wydział Kwatermistrzowski
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 18 styczeń 2017 21:29
- Odsłony: 45848
st. bryg. mgr Radosław Żurek
Naczelnik Wydziału Kwatermistrzowskiego
Do zadań Wydziału Kwatermistrzowskiego należy w szczególności:
- gospodarowanie środkami trwałymi i ruchomymi składnikami majątku Szkoły,
- administrowanie obiektami, urządzeniami i instalacjami Szkoły,
- zaopatrywanie pracowników i kadetów w umundurowanie oraz indywidualne środki ochrony,
- zabezpieczenie oraz utrzymanie w sprawności technicznej powierzonego mienia,
- prowadzenie gospodarki magazynowej,
- prowadzenie kompleksowego zaopatrzenia Szkoły,
- prowadzenie działalności inwestycyjno-remontowej,
- prowadzenia postępowań w sprawie o zamówienia publiczne,
- prowadzenie gospodarki mieszkaniowej,
- prowadzenie hoteli szkoły,
- zapewnienie wyżywienia kadetów, słuchaczy i uczestników konferencji, sympozjów, narad oraz innych form organizacyjnych realizowanych przez Szkołę w zakresie wykonywania jej zadań,
- logistyczna obsługa długotrwałych akcji ratowniczych,
- sporządzanie sprawozdań z działalności Wydziału i Szkoły w podległym zakresie,
- wykonywanie zadań z zakresu obronności,
- wykonywanie zadań z zakresu ochrony danych osobowych.